Кількість
|
Вартість
|
||
|
Акумулятор з номінальною напругою 12.8V, ємністю 100Ah і струмом розряду до 150A.
Нова батарея серії LiFePO4 є типом батареї (літій-залізо-фосфатний) із вбудованою системою BMS.
Він характеризується винятковою міцністю, швидкістю заряджання, малою вагою та дуже великою кількістю робочих циклів (приблизно 2500), зберігаючи в середньому 80% своєї ємності.
Завдяки високій циклічності та дуже низькому саморозряду акумулятор LiFePO4 ідеально підходить як для систем аварійного живлення, так і для установок OFF-GRID.
Мала вага дозволяє використовувати пристрій в установках в транспортних засобах (кемперах, фуд-траках) і човнах.
Вбудована система BMS забезпечує тривале зберігання акумулятора без втрати номінальної ємності та контролює процеси заряду та розряду акумулятора.
Вбудований нагрівальний мат захищає клітини від пошкоджень, викликаних занадто низькою температурою.
ЗВ'ЯЗОК ПО BLUETOOTH
Завдяки спеціальному додатку, встановленому на смартфоні, і можливості підключення до BMS через Bluetooth, ми можемо перевірити поточні параметри батареї
- стан заряду,
- температура,
- кількість відпрацьованих циклів,
- струм споживання або зарядний струм,
- напруги всієї упаковки та кожної комірки.
АВТОМАТИЧНА БАТАРЕЙНА СИСТЕМА ОПАЛІВ
Літій-залізо-фосфатні (LiFePO4) елементи, заряджені при негативних температурах, можуть бути пошкоджені. Щоб запобігти цьому, використовуйте BMS з опцією блокування зарядки при температурах <0C.
Однак, щоб мати постійний доступ до енергії під час низьких температур, ми пішли далі і застосували автоматичну систему нагріву елементів в акумуляторах серії LTHIUM WINTER.
Коли BMS реєструє негативну температуру всередині батареї, енергія від зарядного пристрою буде перенаправлена до нагрівальних матів для підвищення температури вище 0C.
Коли температура досягне необхідного рівня, BMS автоматично перенаправить енергію назад до елементів для їх зарядки.
Килимки не саморозряджаються, тому не розряджатимуть акумулятор.
Ця опція особливо корисна при експлуатації акумулятора взимку в кемперах.
УВАГА:
- Акумулятор не можна заряджати при температурі нижче 0°C.
- Акумулятор можна розрядити максимальною силою струму 150А.
- Акумулятор не можна заряджати струмом вище 75А (немає необхідності використовувати звичайні роздільники зарядки акумулятора в автомобілі).
- Заряджання слід проводити лише за допомогою відповідного зарядного пристрою LiFePO4.
ЗАСТОСУВАННЯ:
- Системи аварійного живлення.
- OFF-GRID установки.
- Встановлення в транспортні засоби (кемпери, фуд-траки).
- Установки в човнах і понтонах.